BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Jumaat, 13 Disember 2013

terengganu weiii

Dah lama tak bercerita di sini...kali aku nak cerita pengalaman aku di terengganu...masa nie aku ada program di sana bersama puteri umno...sambil menyelam minum air...jom kita tengok ape aku buat kat sana..



masa nie baru sampai aku kat bilik...pose sikit ler..





masa ni lawatan kami ke Taman Tamandun Islam..memang cantik



jalan-jalan naik bot nampak masjid kristal masyaallah cantik tapi tak snap huhuhu




lepas makan ikan celup tepung pok nong kita org ki amik gambar tepi laut...budak tembam nie ada aje kat belakang tu bila bergambar...



siap sedia nak gi candat sotong...sotong ke mana sudahnya di bantai semua mabuk...aku tak...tapi kembang jugalah sebab duduk mengadap tom yang dah naik lembik muntah hihihi





muzium di terengganu


jom balikkkkk....






0 ulasan: